Erittäin puhdas, mukava, ihana paikka kaupungin ja melun ulkopuolella. Siellä on kaksi erillistä paikkaa, toinen puutarhan toisella puolella, ihanteellinen teini-ikäiselle, joka haluaa olla erillään. Paljon tavaraa lapsille, ruoanlaittoon,...
Se on muutaman kilometrin päässä ravintoloista ja supermarketeista, mikä ei ollut meille tärkeää. Se oli kuitenkin lähellä merta (muutaman minuutin kävelymatka).